Blond Girl!

Nu är det bara några få timmar kvar tills jag sitter på flyget mot London! Tänk att jag har varit i Göteborg i 2 ½ vecka känns som mycket längre faktiskt och det ska bli roligt att komma tillbaka till London och träffa alla igen men skolan känns dock inte så lockande men det är la bara att kämpa på där.

Idag så har ja och Karin inte gjort så mkt vi har spelat GTA och sen har Karin plattat mitt hår som tog en tid för det var helt damage efter att jag hade gjort slingor i håret igår. Men ljusare blev det iallefall! Jag fick iallefall hoppa in i duschen och lägga Balsam i håret så det är på bättringsvägen.
Senare så åkte hela familjen hem till Karin och åt samt så körde vi Julklappsleken som är riktigt kul. Fick dock bara två presenter haha.

Igår så färgade jag håret som sagt, frisören sa tyvärr att ja inte kunde färga det helt blont men sa att man kunde lägga ljusa slingor så det gjorde jag och resultatet blev bra. Efter färgningen så åkte vi och hämtade karin och sen hem en kort stund innan vi åkte till Hall of Flame där vi såg på Mattias innebandy match som dom förlorade.


Min nya hårfärg!


Bättre ljus på den här.


Kmr sakna min lille kissekatt! Love u <3

See u later in London!

Kommentarer
Postat av: Micha

fin:) konstigt att de inte gick att färga de helt blond?:P

2010-01-07 @ 13:19:09
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0