Back in London!

Nu är jag tillbaka i enormt snöiga London!
Det tog ett par extra timmar men det var det värt. Stansted var stängt så där fick vi sitta på Gothenburg City i flygplanet och vänta några timmar innan dom släppte ut oss i terminalen o så vänta vi där en timma och fick sen gå tillbaka till flygplanet.
Då var Stansted öppet så 4 timmar försent lyfter planet och vi är iväg wihooo!
Jag var så trött på flygplanet att jag var nära på att somna sov dåligt inatt och upp tidigt idag så man kan ju förstå varför men jag lyckades iallefall hålla mig uppe.

Sen bar det av till tåget där jag träffade ett par trevliga göteborgare som jag satt och tjötade med under resan riktigt trevliga var dom. men fick säga hejdå vid Liverpool Street och ta ett Undergroundtåg till Richmond.
 
Har pratat med min värdfamilj och vi tittade på nyheterna och det var ett helt reportage om "Snö ovädret i England" och 100 tals skolor hade stängts + jobb och flera olyckor hade inträffat pga snön så där ser man.

Nää nu hinner ja inte skriva mer för måste få ngn sömn intt så jag e fit for fight 2morrow i skolan.

See u Later

Kommentarer
Postat av: Micha

haha tack för iden ;) jag använder inte balsam men får nog börja göra det så mitt hår får lite oljor ^^

2010-01-10 @ 12:11:40
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0