Sorry

Sry för att jag inte har bloggat på ett tag....

I fredags så åkte jag och Julia till Hammersmith och Julia visade mig en wonderful klädesaffär som har typ allt! Billiga märkesvaror pga att dom har blivit skickade till fel land så där blev jag och Julia helt galna och köpte varsin ny plånbok (som behövdes) och jag hittade även en väska som jag bara inte kunde lämna där helt ensam, det var den sista dom hade av den sorten och jag kände bara att jag måste köpa den. Kan ju inte va där helt ensam.
Sedan blev det till Starbucks och köpa take-away som vi tog med oss till ett litet parkområde och satte oss där i solskenet.

När vi väl sitter där och fikar så kommer det fram en man till oss och säger att han ska skriva en bok men att han skulle behöva lite hjälp med förslag om vad han ska skriva om, så han frågar oss om vampyrer om hur det vore att skriva om den riktiga dracula istället för Twilight saken. Sedan frågar han vilket land vi kommer ifrån och när vi sa Sverige så skrattade han och sa på svenska: Jasså ni är svenskar!
Haha så där ser man.
Så vi fortsatte prata på svenska om hur han skriva sin bok och vi kom fram till att det som skulle locka ungdomar mest är att läsa om "the real life of Dracula" men även lite romantik tror jag vi sa. Han som ska skriva boken heter Jörgen Kristensen och boken kommer komma ut i Sverige och England, ska definitivt köpa den! (är ju trots allt jag och Julia som har gett synpunkter och grunder till boken).

I Lördags så sken solen och det var 10 grader ute vilket gjorde att jag och Julia bestämde oss för att mötas upp vid Starbucks och sen gå o sätta oss i någon park vilket vi gjorde men dum som jag e så låter jag mig luras över solen och tog ingen jacka men sen när solen gick ner så var det inte lika kul, sedan på kvällen åkte jag hem till Julia och så satt vi o pratade o tittade på film.


Går inte att ladda upp bilder nu men ska försöka skriva ett nytt inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

crazy woman! ingen jacka :O

2010-02-03 @ 17:08:43
URL: http://justdanceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0