Sunny lovely Friday!

Då är det redan Fredag!
Jädrar vad tiden går fort, ledigheten snart slut då, tråkigt nog.

Vaknade idag av solstrålarna som sken in genom fönstret och när jag sätter mig nyvaken upp i sängen så ser jag att det är strålande sol och jag känner ingenting från min mystiska inflamation (?) för några dagar sen.

Mötte upp med Julia i Richmond och vi gick runt och kollade i lite affärer och sånt innan vi gick och satte oss på gamla hederliga Starbucks.
Den här gången blev det te för våran del, visste inte ens om att Starbucks hade te (?) och så tog vi varsin kaka till och jag tog någon Ginger Bread cookie (pepparkaka typ) som var formad till en kanin och personalen hade det väldigt kul att jag tog den haha
jag: Can I get one Ginger bread cookie?
kassören: Gingerbread? R u going to have this one? (håller hon upp kaninkakan)
Jag: Yes...
och så kommer han som tog Julias beställning och säger:
- Ohhh the bunny cookie!

hahaha och jag och Julia började gap skratta!

Efter fikan åkte vi upp till skolan för att hämta våra läxböcker (svenska) och på vägen dit på bussen så är det en tjej i våran ålder som tog kort på oss! Hon stod upp vid oss ungefär men med ryggen vänd mot oss men sen sneglade hon lite och vände sig helt plötsligt mot oss med sin mobil och tryckte på mittenknappen och sedan vände sig om igen, vi bara okej?

Sen gick jag från Richmond till Twickenham eftersom det var så fint väder ute 7+ o solsken, underbart!


Min "kaninpepparkaka" som alla hade väldigt roligt åt haha!


could u imagne - te at Starbucks??


Nyttigt fredags snacks!


Det här vaknade man upp till då, underbart!

See u Later...time 2 sleep

Kommentarer
Postat av: Amanda

mysigt! vad söt den kakan var :) konstigt det där med hon som tog kort på er!

saknar dig.

2010-02-27 @ 12:08:08
Postat av: m

men, pucko, klart att dem har te! det är ju ett kafé hihiihi! vad fint med solen! xx

2010-02-27 @ 13:28:15
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/
Postat av: Micha

haha söt kaka:D

2010-02-27 @ 14:27:36
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0