Paparazzi

Sorry for bad updates! Har verkligen inte orkat plus att jag typ har fått någon inlflamation/infektion i kroppen som gör att jag är helt matt och huvudet dunkar samt kroppstempraturskillnader och allt det här började igår och då mådde jag riktigt dåligt men idag är det bättre.


Hade en grymt bra lördag som började med att jag och Julia tog oss till svenska affären och skulle köpa ingredienser till att baka semlor men så kommer det in någn random guy och säger til dom i kassan
- En semla tack!

Jag som hörde ordet semla snurrar runt fort och ser att dom säljer färdigbakade semlor så lata som vi är köpte vi4 st färdiga semlor som vi sedan åt hemma hos Julia, var så jäkla gott med semla!
Köpte även hem 2 st Marabou diggestive, Non Stop, Center och en påse lösgodis.
På vägen hem så funkade inte tuben så vi fick ta någon gammal buss, asså det påminde mig om bussarna i USA som man ser på gamla amerikanska filmer så där satt vi i solglasögon då solen sken ute med 10+ grader och fjantade oss med att ta massa kort haha.

Senare på kvällen så skulle vi iväg till en pub och möta Julias engelska och även svenska vänner som kom hit från Sverige, Stockholm.


Men på vägen dit när vi stod och väntade på tuben så är det ett par i våran ålder som står på andra sidan railen och plötsligt så tar killen upp mobilen och det ser ut som att han tog kort men vi brydde oss inte så mycket eftersom han lika gärna hade kunnat smsa till någon men så pekar han på oss och visar sin "flickvän" någonting på sin mobil (antagligen kortet) och då tar hon upp en kamera och börjar ta kort på oss!
När folk insåg att dom tog kort på oss så började massa folk vända sig om och stirra på oss och vi visste inte vart vi skulle ta vägen.
Senare på puben så var det tydligen någon som frågade om jag var Emma Watson (hon som spelar Hermine i Harry Potter-filmerna) jag bara: Noo it is not me, I am from Sweden.

Jag är väl inte ett dugg lik Emma Watson??

Jag tycker iallefall inte jag är lik men kanske var det, det som fick folk
att börja ta kort.


Semlor!


Semlor och mjölk det godaste som finns!




Jag o Julia på bussen haha

See u later..

Kommentarer
Postat av: Amanda

nej ni är verkligen INTE lika varandra! :)

2010-02-25 @ 18:10:47
Postat av: Anonym

Hii.... Nej asså du är VERKLIGEN inte LIK Emma.........du kanske tycker det men......NEJ..haha

2010-04-09 @ 13:38:46
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0