I am in Love....

Har precis druckit upp min dagliga kopp med te och ska nu fortsätta skriva på spanska uppsatsen som ska vara inlämnad imon. Har så sjukt mycket träningsverk efter gympan i fredags (!) varför är träningsverken kvar så länge???

Annars har det inte hänt så mycket, har inhandlat Daim och Polly, så är glad!

Tittade klart på Braveheart och I have fall in Love in this movie, such a deep movie. Verkligen en film jag kan rekomendera att se. Så sjukt vacker och bra handling, musiken är bara så magnifik (lyssnar på den om och om igen) och lyfter verkligen den här filmen till 1:a plats på min lista, knuffar ner Troja till andra plats. Helt MAGISK FILM!
En scen berödde mig väldigt mycket, så otroligt fin scen men ändå så sorglig och skådespelerskan gör ett grymt jobb. man ser verkligen förtvivlan i hennes ögon när hon inser vad som kommer hända.  



                                     SE FILMEN!
It is about the love to your country and the will to have a country at your own and be free.
"We all end up dead, it's just a question about how, and why."
Your heart is free. Have the courage to follow it.

See u later...

Kommentarer
Postat av: Micha

var det den låten du visade mig? :)

2010-02-11 @ 09:07:27
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Micha

sv!: haha okeej!;d när du kmr hem kan vi tsm åka till frölunda och kolla in nya affären ? ^^

Ska köpa ett par snygga skor då med!:D

Men neeh ska vänta till jag får 1000 kr till och köpa min drömväska! Tänk om jag hittar den och denkostar 1450 kr då har jag ju råd!:D

2010-02-11 @ 09:13:53
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0