Finally BLOND!!

Äntligen har jag blivit blond igen!
3 timmar efter och 114 pund fattigare harmitt hår nu blivit blond, yeahh!
Är superduper nöjd med det.
Jag färgade håret i Headmasters som ligger i Hammersmith och när jag kom dit så frågade dom vad jag hade gjort med mitt hår och när jag förklarade att jag hade slingat det i Sverige för att dom ville inte färga det direkt så sa dom att det hade varit lättare att färga det direkt från mörk brunt till blont men i och med att dom i Sverige lurade mig så fick vi göra massa highlights (slingor) i hela håret och sen använda någon prpdukt som jämnar ut hårfärgen över hela håret, men har även en annan färg men det ser bara naturligt ut.

Ett stort tack till Julia som satt med mig i 3 timmar! Efter frissan bjöd jag henne på Starbucks och sedan gick vi för att kolla i affärer men ja vi är ju som vi är så när vi kommer ut från New Look så kommer vi med en påse var men det var faktiskt billigt för dom sålde linnen för 3 pund!



Såhär såg det ut haha!


Fullt fokus haha


Vi blev lite uttråkade...


TADA!



Tada! Såhär blev det!



See u later..

Kommentarer
Postat av: Micha

Snyggt! :D Vad kosta det?

2010-02-25 @ 14:51:31
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Amanda

det blev fint! men vad dyrt att lägga typ 1400 kr på det :O

2010-02-25 @ 18:12:36
Postat av: mam

Jättesnyggt. Schysst av Julia att vänta så länge på dig:-)

2010-02-25 @ 22:35:59
Postat av: m

tack så jättemkt! tagga, söndag? :)



det blev mkt fiiiint!

2010-02-26 @ 14:20:42
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/
Postat av: Erik

gud vad snyggt det blev, jag kommer iåhg innan du han färga det brunt, när du var blond, med din brruna utväxt som gick över halvahåret :D

2010-03-01 @ 09:08:48
Postat av: Micha

Nu när jag har kollat dessa bilder igen så tycker jag su ska spara håret! Tror du hade passat bäst med lite längre hår! men älskar din hårfärg<3

2010-04-01 @ 11:48:25
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0