Do I really look like an american?

Just det ja, glömde fråga: Ser jag verkligen amerikansk ut?

För när jag var på bussen ner till Richmond (julia hade hoppat av en hållplats tidigare) så stod det två killar bredvid mig och så sa den ena:

"Excuse me are you going to the richmond University or the swedish school?"
me: "oh I am going to the swedish school"
"Really We thought you were american, we was standing and discuss that because you dont look like a Swede."

Haha så där fortsatte vi prata och dom var riktigt trevliga och dom sa även att dom hade varit på fotbollsmatch Arsenal och något mer lag. Och så sa dom att dom hade sett mig flera gånger haha men jag hade typ aldrig sett dom förr (?) haha jag kanske inte är så uppmärksam men ja får la tjöta med dom om jag ser dom, trevliga var dom ju.

Nää ska återgå till naturkunskapsinlämningen igen...


Swedish or american?

see u later

Kommentarer
Postat av: Micha

varför bad du inte om nummer?X)

2010-02-03 @ 15:49:05
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha malin!! goa killar iaf står och diskuterar en sån sak haha :)

2010-02-03 @ 17:10:39
URL: http://justdanceamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0