Braveheart



Har tittat på Braveheart nu men är inte klar med den pga att Megavideo inte vill visa mer än 57 minuter per dag och filmen är 3 h lång! Filmen är iallefall jättebra och vacker musik, älskar den! Kan verkligen rekomendera er att se den + att filmen utspelar sig i Skottland gör den ju inte sämre! VILL TILL SKOTTLAND!




Annars har jag i helgen varit med kompisar, ätit ute på resturang i fredags, sovit ver hos Julia och i lördags var jag hemma o idag har Julia o jag fikat samt shoppat i hammersmith o på bussen hem, då är det några jäkla ungar (två tjejer som är kanske 13 år) som sätter sig bakom mig och spelar hög musik och efter en stund börjar dom kasta godis på mig och när en godis träffar mitt huvud så vänder jag mig om och frågar: What is your problem?
och dom bara skrattar mig rätt upp i ansiktet och då tar jag upp min mobil o då slutar dom (antagligen rädda att jag ska ringa polisen). Iallefall bussresan flyter på men sen när dom ska gå av så står dom vid bussdörren och stirrar på mig o sen kastar en jävla flaska mot mig innan dom går av och då brister det fr mig som skriker åt dom: Come on, what the fuck is your problem? what is wrong with you british youths???
Dom tystnar o lämnar bussen. Nästa gång ska jag ringa direkt till polisen och anmäla dom så här får dom ju för sjutton inte hålla på och förnedra folk, lite vet borde det väl finnas i dom ungarnas huvud.

Annars har det varit en bra helg.

See u later time to sleep..

Kommentarer
Postat av: Amanda

vilka tjejer asså!

2010-02-09 @ 20:47:22
Postat av: nöff nöff

como? sailor moon äger allt!! :D bästa programmet ever made liksom!!!!!!! :D VÅGA KOLLA PÅ RONJA RÖVARDOTTER UTAN MIG :@ vill du se den på lördag hihihoho?!??!?! :D

haha såg alla dem under jullovet..

Puss

2010-02-09 @ 23:54:40
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0