After Rain comes.....


SUNSHINE!!!!!

Otroligt vad fint väder det har varit idag, 10+ med strålande sol. Börjar våren komma till London kanske?
Får hoppas det! För igår så ösregnade det som bara den, vaknade vid åtta tiden pga att det hördes så mycket när det regnade men somnade sen om och så glömde jag mitt umberella så var genomblöt så då blev man extra glad idag att solen sken och livet lekte!

Alla mina prov är färdiga för denna veckan, hade mitt sista idag som var religionsprov och det gick okej var riktigt svårt och det tyckte alla så man får hoppas på det bästa.

Haha! Så kul när jag och Julia efter skolan gick ner till busshållplatsen där 33:an går så skulle vi varsit håll och så stod vi och pratade och så kom en buss och julias buss efter så hon sprang över vägen till sin busshållplats och vinkade på hennes buss så kör han bara rätt förbi fast han ser henne!
Och vi blev helt paffa och bara WTF?!
och så kommer min buss och jag vinkar in den men då får jag värsta dissen och han kör bara rätt förbi mig! Det stod ingen på busshållplatsen förutom mig och inget skymde hans sikt så jag fattar inte varför han inte stannade (?) Bussen var inte knôkfull men det fanns folk på bussen så det var inte så att den var "Not in Service".
Iallefall gick jag och Julia ner till stora vägen där Julia tog sin buss och jag beslöt mig för att gå från Sheen till Twickenham - En promenad som jag behövde och som var underbar i detta vädret.

I Helgen blir det iallefall SEMLOR med Julia! Ska bli grymt gott. Och sedan händer lite annat skoj också :)

Funderar på att gå och sova nu hm...kanske bra att lägga sig tidigt nu när jag inte har något prov att plugga till så man får sova några timmar maybe..


On my way home


Swedish chocolate King Size Marabou only for kings haha!


Semlor i helgen <3


See u Later...

Kommentarer
Postat av: Micha

mums marabou<3

våren e långt borta från sverige :(

2010-02-18 @ 13:20:06
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Micha

Tack:D

joo men jag köpte den bara för krogen! man måste ju ha en liten med dragkedja och det hade jag inte :o

Men har troligtvis hittat en guess väska som jag älskar! problemet e att jag tror den kostar 1500 och jag har bara 500:/

2010-02-18 @ 13:40:35
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: elin

semlor i london?! ;o är i alla fall lagom avis på vädret, börjar tröttna på snön...

Vi har sprotlov vecka åtta, trodde alla har det? det är nog bara ni i göteborg som är konstiga (;

2010-02-19 @ 00:34:18
URL: http://eingemarsson.blogg.se/
Postat av: m

well, yes, he made it :O

btw, I see yooooooooou. ur like 1m away from me !!

2010-02-19 @ 12:28:18
URL: http://mariajalkestedts.blogg.se/
Postat av: erik

Fan vad fubbigt, finns det ingen snö där

2010-03-01 @ 09:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0