Merry X-mas!

God Jul allesammans!

Hoppas ni har hade en riktigt trevlig julafton!

Jag själv hade det väldigt trevligt med först en liten julfika hos karin med min pappa och bröder och sen vidare till min moster för att fira där, så e det när föräldrarna är skilda men men det funkar la. :)

Har fått jättefina julklappar som har varit över förväntan kan jag lätt säga! Jag hade inte önskat mig någonting denna julen för jag visste inte vad jag ville ha helt enkelt.

men den största överaskningen var nog att jag faktiskt fick en helt ny DATA!!! Det hade jag verkligen inte trott!
och sen fick jag även massa annat fint! och även en ny mobil av pappa!

Igår på juldagen så blev det bio med släkten och vi såg på Änglagård på Torslanda bio och sedan bar det av hem till Eva och äta go mat och tjöta lite, trevligt var det!  

Och på tisdag så åker jag till London, äntligen!!!!!!!! Känner att jag har varit i Sverige allt för länge börjar bli trött på att vara här och jag behöver komma bort härifrån och leeeva helt enkelt :D Fast jag har ju en OK liv här så alla vänner ni vet att jag älskar er men som sagt det kan bli jäkligt tråkigt att vara i Sverige i flera veckor - inte kul! :)

Idag ska jag även hem till pappa och äta pizza med karin och hennes familj samt farmor och spela spel, ska bli
mysigt!




See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0