Love the way you lie

Godmorgon!

Vaknade idag vid elva tiden och gick o gjorde frukost och skulle sen se på The OC season 3 men har inte den så får se på youtube men tror ni då inte att dom inte har laddat upp part 2! Det förstör ju hela shiten...får vänta tills jag kan låna den av Amanda! :)

Så ska snart hoppa in i duschen så mitt hår hinner torka innan jag ska bege mig utåt för jobbintervjuvn.


Bild från förra lördagen skulle jag tro...Jag fattar aldrig vf mina pupiller är så stora?
Jag har blåa ögon men pupillerna tar fan över haha!


Bevis på att jag har blåa ögon!

See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

Hahha jag har typ aldrig lagt märke till när du väl har små pupiller bara tvärt om xD

2010-12-06 @ 16:06:37
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0