Life of a Superstar

God dag mina vänner!

Jobbinterjuvn igår gick jättebra! Så dom ska höra av sig här i veckan och förhoppningsvis får jag jobba på lördag, wieeee! Känns gött att tjäna lite pengar igen och få något att göra på eftermiddagarna/helgerna! Så e glad! :)

Har dock en historia inlämning hängandes över axlarna som ska vara inlämnad på Fredag och på Torsdag har jag en engelska redovisning och imon ska jag lämna in lite små arbeten till engelska C. Så får börja avverka dom sakerna nu...är dock klar med redovisningen men mördarhistoria arbetet väntar och dom små eng arbetena.

Sa dock tipsa om en bra låt som jag har hittat! *stolt*

Gjord av skaparna av den här kända låten:




och daaaa dam den "nya" låten är:


Nu när jag tänker på det så handlar väldigt många nya låtar om livet som superstjärna tex.

I Made it - Kevin rudolf ft Jay sean
Airplanes - B.O.B ft Hayley Williams
Written in the starts - Tinie tempah
Rockstar - Rihanna
Rumors - Lindsay Lohan
Millionare - Far East Movement
Do it - Lazee ft Mohombi
Live your life - T.I ft Rihanna

Där har ni ngr mer låtar, känn er peppade!

Igår var jag med mamma och handlade mat och då var vi även och shoppade lite till mig! Tack Mammi <3
Köpte ett par svarta jeans (till jobbet) 199 kr och en svart tajt kjol 149 krCubus!








Där ser ni kjolen bättre, var lite jobbigt med svart top o svart kjol haha


Byxorna! (dom e inte smutsiga dt e spegeln som e haha)




Var faktiskt nöjd me mitt hår idag för typ första ggn i mitt liv haha


Varför kan inte mitt hår ALLTID se ut så här?

See u later


Kommentarer
Postat av: Micha

åhh har dom kjolarna kommit in igen? :D så snyggt!

2010-12-09 @ 15:58:01
URL: http://ladydior.blogg.se/
Postat av: Micha

åhh har dom kjolarna kommit in igen? :D så snyggt!

2010-12-09 @ 15:58:12
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0