Let it snow I guess?

Hallå allihopa!

Söndag idag då, ja har städat lägenheten + mitt rum! Tänka sig... och väntar nu på att pappi o mina två bröder ska komma hit så ska vi äta middag. Imorgon blir det jobbintervjuv o ingen skola! :)

Helgen var väldigt bra! Jag och Karin var och julshoppade i fredags så hittade en julklapp till Anton och farmor eller hittade farmors julklapp på lördagen. jag och karin har kmt på en grym julklapp till farmor! Sedan åkte vi hem till mig så packade jag och sen körde mamma oss till karin och där hade vi bara en slapp kväll och tittade på Ensam Hemma filmen, 1:an. Den e grym!!! Men bara 1:an och 2:an är bra sen har dom bytt kille och ja the whole story så dom andra e inte bra.

På lördagen så åkte vi till en marknad för second hand saker där vi hittade en bit till farmors julklapp och sedan skjutsade dom hem mig så ja hoppa in i duschen och sen bar det av till Mikaela! Där jag gjorde pankakor och som vi sedan fixade till en pankakstårta så kom Sara och så åt vi det och sen Ben o Jerry glass efter! :) Det var myyys!

På kvällen så blev det utgång till Karisma där vi hade en grym kväll som vanligt! Kom hem vid 6 tiden då vi väntade på 80 bussen och sen när ja skulle gå hem från busshållplatsen så hade det snöat så pass mycket att skorna försvann haha! Det var mycket snö så att säga!

Just det! I torsdags så kom ju norskarna eller vi visade dom runt och dom var väldigt trevliga och man förstod NÄSTAN allt dom sa haha vissa ord var lite för svåra men det funkade haha :) Sedan blev det shopping i Nordstan för deras del men Somo,Aamina och jag orkade inte riktigt det så vi åkte till ett cafè som heter Le Pain Francais och det var väldigt mysigt! Så vi tog varsin varm choklad och satt där i 2 h tills vi skulle följa norskarna till deras buss hem.

Nu kommer även ngr låtar:

Far East Movement - Millionare
Trinity ft Jason Derula - Mona Lisa

Det var bara dom som va "nya".






See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0