I love Marissa Coopers hairstyle!







När jag tittar på OC avsnitten så påmins jag jämt om hur fint marissa Coopers hair är!!! Det är helt perfekt! I 3ans säsong så har hon mer lockar i sitt hår men tyvär hittar jag ingen bild av det. Men jag vill ha hennes hååååår!

Någon som vet hur man hair stylar till hennes hår?





Och jag fick hem en katalog från hemsidan www.bonprix.se där det fanns ett dussintal med snygga festklänningar till ett afforable price. Och jag ääääälskar håret på denna modellen som är ovanför här! Hur fixar man sånt hår? Lagom lockigt? Snälla om ngn vet så kommentera!! Tänk på att jag har väldigt lockigt hår så får la platta dt innan men SKRIIIIIIIIV!

Time for a cup of tea

See u later
and dont forget to write comments if you know how to fix the hairstyles i am asking for!

Kommentarer
Postat av: Micha

den sidan har mkt fina kläder ! like! <3

Sv: ja verkligen! Jullovet då får det bli en fika :D

2010-12-10 @ 14:25:38
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0