I am alive no worries

Okej, kände att det var dags att göra ett nytt blogginlägg här nu efter förra veckans lilla breakdown!

Allihopa jag mår BRA!!! Man har ju såna dagar då vissa är värre än andra och allt bara är åt helvete, det var en sån dag då. Idag är det dock Fredag och näst sista skoldagen!! Wieee kunde inte va gladare! Dock försov jag mig och vaknade 7.50 och jag börjar 8.00 så fick sjukanmäla mig till första lektionen och ska snart iväg till andra som börjar 11.10.

Men men ikväll är det Parken som gäller och imon är det Karisma, är grymt taggad! :D


En gammal låt jag vet! Men jag har börjat gilla den nu haha!

Jag känner att USA har börjat tappa musikstriden om första platsen nu. Sverige och Europa äger ute på klubbarna och USA har faktiskt inte så mycket mer att komma med. Visst dom har David Guetta men folk börjar tröttna på han nu.

See u later måste springa till vagnen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0