Curly hair or straight hair?

Åhhh nu har jag världens i-lands problem samt en stooor ångest inför ikv!

Dagens problem: Ska jag ha lockigt eller platt hår ikväll?

Arghhhh får panik över det här haha! ska rada upp ngr fördelar och nackdelar haha

Rakt hår:
- Bara festat i platt hår nästan
- Lättare att styla
- Håret ser blondare ut
- Man känner sig snyggare i platt hår

nackdelar:
- Håret håller sig aldrig helt platt! ant förstörts det påväg till klubben elr inne i klubben.
- Tar tid o platta

Lockigt hår:
- tar ingen tid alls, naturligt
- behöver inte oroa sig för att håret ska se fucked up ut
- kan se snyggt ut ibland om det har en good day

nackdelar:
- Kan även se helt fucked up och out of controll
- man känner sig inte lika snygg på ngt sätt iaf inte ja

Hmmm...Jag vet inte.. det som jag hatar med platt hår är som sagt att mitt hår aldrig kan hålla sig platt utan blir alltid såhär:






Inte snyggt!!!!!!!!!! fattar inte vf mitt hår inte kan hålla sig så som man har plattat det!?







Varför kan inte håret hålla sig såhär hela kvällen?







Vad tycker ni jag passar bäst i?

Lockigt eller rakt/platt?

SVARA ÄRLIGT NUUU!!

See u later


Kommentarer
Postat av: Micha

Malin snygging! Du har redan svarat på din egen fråga ;) haha om du kollar igenom dina svar så gillar du mest platt! Jag tycker du är jätte fin i båda men mer snygg sexig i platt? ;) haha svårt att förklara! :D <3



Ps jag ahr hittat en sida där man kan köpa typ fotmassage på salong typ för 350 kr istället för typ 800 kr! Tycker vi ska köpa sånt och göra de!!

2010-12-17 @ 19:20:37
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0