1 December!!

Oj idag är det 1 December, väldans vad tiden går fort nu för tiden. Nu är det bara 27 dagar kvar tills jag åker till London!! Längtar så sjukt mycket!
Så vd har hänt idag? Inte mkt varit i skolan haft ett retorik tal som gick bra och sen samhäll o sen hem igen. Händer inte mkt här på vardagarna...Men helgerna då jäklar! det kan man kalla gött liv! London style!
Imorgon så ska min klass ta hand om den norska klassen från Oslo som är här på besök och vi ska besöka Universeum och sen äta lunch i våran bamba (blää) och sedan ge dom en guidad rund tour i Göteborg.

Nä nu ska jag se till och få lite läxor och shit gjort. Så man får dom överstökade så sätter på en grym party lista me låtar och sen e det bara att sätta igång.

and by the way Sweden have done it again:

Mohombi han som spelade in hiten "Do it" med lazee har tagit fram nya hitar med låtskrivaren Redone (svensk). han sjunger även en låt med Akon som vi alla känner till från låtar som Beautiful and Sorry blame it on me.

Mohombi - Sex your body
Mohombi ft Akon - Dirty Situation
Mohombi ft Far east Movement - She owns the night (bästa låten!)
Mohombi - In it for the love
Mohombi ft Usher - Top Notch

Tänk för några veckor sen när ingen visste vem Mohombi var och nu sammarbetar han med världens mest kända låtskrivare och artister.

Och sen har vi även Rihanna som kommit med några nya låtar:

Rihanna ft Drake - Whats my name
Rihanna ft eminem - Love the way you lie (part 2)
Rihanna ft Nicki Minaj - Fly


Fick en söt chokladkalender av mammi! haha jag älskar disney <3


I got happy!! haha




1 luckan!!! woooooow.... haha

See u later!

Kommentarer
Postat av: Micha

Vilken underbar söt kalender! Jag ska få någon typ askungen kalender av Jonathans mamma imon xD haha :D<3 Miss u<3

2010-12-02 @ 16:16:56
URL: http://ladydior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0