Turning into a ninja when you hear your phone ringing in another room

Har precis ätit frukost på sängen!! Asgött!

Är på bra humör idag för ikväll blir det utgång med flera roliga personer!! Är skittaggad för det!

Vaknade idag av min väckarklocka vid nio och sen somnade jag halv om men då hörde jag ringklockan på dörren så jag flög upp ur sängen och det tog ett tag innan jag fattade att det var dörrklockan och så hade det varit mormor som lämnade hemnyckeln så jag kan komma hem inatt.

Snart ska jag ringa pappa och fråga om han behöver hjälp med att flytta saker. Så ska snart traska upp ur sängen och platta mitt hår lite till och sminka mig. Just det bilder kmr snart på lägenheten så håll ut!




Hemma outfit!
Snodde Mattias tröja som han hade köpt på New Yorker och tog ett
par H&M leggins så wola har man en go outfit!




Bild från förra utgången haha den fredagen den 13!


Regnade ju inte lite för ngn dag sen!

See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

sv: hihi jaah!:) Vad hände med inlägg nr 2 som du höll på att skriva?

IKväll ska v ut!! :D längtar!

2010-08-20 @ 16:41:33
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0