Nordic Victory!

Då har man klarat av första skoldagen! och gissa vad:

JAG KOM I TIIIIIIIID! :D fast när jag kom så var det bara killar där haha
Men ja sen slutade vi vid halv elva typ så var ite där så länge halv tio - halv elva så sen gick jag för att köpa fotbollsbiljetter till derbyt den 13 september så köpte 2 st till mig o karin och sen gick jag till korsvägen och köpte frimärke men hittade sen ingen postlåda så får posta cv imon.


Nu har jag lite nyheter igen i musikSverige.

Den hat-älskade Basshunter har kommit ut med en ny låt (var faktiskt för några månader sedan -Juni) och den nya låten tkr jag låter rätt olikt honom, låter lite mer pop.



och ingen har väl missat den mest spelade låten i somras: One of Swedish House Mafia


Men den är ju rätt gammal..

samt den här:


och en till artist som har vaknat till liv är Robyn vars nya låt "Dancing on my own" skördar framgångar i USA och i övriga världen!
De skandinaviska länderna har varit heta denna sommaren och ur Danmark så har det ploppat ut två framgångsrika låtar dock bara en av dom som har nått ut till övriga europa men endå bra för att vara Danmark! Sverige får se upp!



Denna låt har ju inte nått ut riktigt i övriga europa då den är på danska men nog har den varit stor i Skandinavien!
Speciellt Sverige!


all for me

See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0