The Party Never Stops!

Då är det dags för att gå i skolan en hel vecka! Gick bra dom 3 första dagarna men vi började redan gå efter schemat redan andra dagen (?) Är inte det lite väll tidigt? tkr iallefall jag men men.
Har dock inte koll på någonting vilket irriterar mig, ska prata och fixa mitt schema med rektorn denna veckan eftersom jag ska få ett special schema så jag inte får massa jobbiga håltimmar o sånt. Sen ska jag få mina uppgifter till hjärntorget och skolplatsen m.m.

I fredag var det Andreas födelsedagsfest också! och det var riktigt lyckat! Otroligt rolig kväll med skönt folk och goo musik! Måste verkligen göras om!

Ska ju ut nu på fredag igen med några klasskompisar så det kmr bli kul! :)

Nää ska ta o nana nu

Ha dt gött

See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0