Only sleept 5 hours!

Hello alla där ute!

Sitter här vid min data och kom hem från någon timme sen efter att ha varit på bio med Amanda och vi såg på filmen Grown ups, verkligen värt att se! en feel good movie som gör att man skrattar mkt!



Annars har det inte hänt så mkt idag, varit kattvakt åt Alice då det var hennes första dag i lägenheten men hon har klarat det otroligt bra och går runt och tittar o ena sekunden ligger hon och sover. Hon e go hon!


Alice som liiten kissemiss!


Puppy eyes!


såå fiiiin!


Själv så sov man faktiskt i huset på soffan i vardagsrummet haha! Var nämligen så att efter utekvällen på Trädgårn så upptäckte jag att bussen jag satt på 974 ngt som går till Kungsbacka via Billdal att den inte stannade på marconimotet så tur då att vi har kvar huset och jag hade nycklarna så jag kilade in där och la mig pladaskt på soffan och klockan var fyra på morgonen och sen vaknar man av att se sin faster och farbror stå och knacka på altandörren vid klockan nio så sov fem timmar inatt. Som tur var så kunde mamma köra hem mig för dom skulle flytta alla pappas saker ut från huset och in i hans nya lägenhet. Så har bara varit hemma o slappat idag men dt skulle bli utgång idag oxå men det sket sig tyvärr. men har haft en bra dag iallefall :)

Just det mitt och Karins favvoband Mcfly har kmt ut med en ny hitlåt som är väldigt olikt det dom tidigare gjort men gud vad jag har fått den låten på hjärnan! Kan inte sluta lyssna på den! så här kmr den:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför sov du inte över hos sara? :) va bra att alice trivs ;D saknar dig!

2010-08-22 @ 12:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0