My heart is in Billdal

BLOG TIME!!!!!!!

Okej okej vet att jag varit världens sämsta på att uppdatera och det har jag fått veta av Micha haha men Now I am back in the business! :)

Ja det har ju hänt en hel del det senaste men än har vi inte flyttat ut ur huset. Vi ska flytta innan söndag och vi planerar att vara inne i den nya lägenheten på Torsdag.

Var ute och gick på en promenad igår vid elva tiden och jag älskar verkligen Billdal och det smärtar att behöva lämna detta underbara stället! Det är så lugnt och vindstilla här ute och det är så vackert framför allt. Speciellt nu på sommaren så känns det som att man är utomlands när man går runt här och det är 20 grader på kvällen. Som ett O.C fast i Sverige.  Det var Billdal som fick mig att känna den här speciella hem-känslan när man satt på flyget hem inför lov. Känslan av att komma HEM - Hem till Billdal.

Jag vet iallefall att jag ska bo här igen! Om det blir om några månader eller om några år så ska jag banne mig köpa ett hus här ute!

Och för er som inte vet vart Billdal ligger så kmr här en liten beskrivning direkt från Wikipedia haha
"Billdal är ett primärområde i stadsdelen Askim, längst söderut i Göteborgs kommun.  Billdals bebyggelse är övervägande villor i ett havsnära område. Bebyggelsen är omgiven av skogsbeklädda åsar och viss jordbruksmark. Medelinkomsten är betydligt högre än genomsnittet i Göteborg och så även utbildningsnivån bland invånarna."
Har även läst några inlägg på internet medans jag letade efter bilder på Billdal (som inte fanns) så kallas Billdal för Beverly Billdal pga "Dess 5-7 miljoners villor med pooler och 3 feta bilar per familj" Så det är den uppfattningen de flesta har om Billdal? Tycker att det är likt Beverly Hills?

Aja shit i det nu får ni se några egna bilder av billdal :)


Mitt kära hus! <3
































When I leave Billdal a piece of me will die <3
I will leave my soul in Billdal


Kommentarer
Postat av: Micha

Åhh Malin du är en äkta billdalare och kommer alltid att vara<3 Billdal i vårat hjärta<3 Du kan komma och bo hos mig så mycket du vill sen <3

2010-08-11 @ 20:46:37
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Micha

ett tips bara så sålde en jag känner sin villa för 10 mille så du bör nog ändra de;)

2010-08-11 @ 21:59:11
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0