Laguna Beach

Tittar nu på Laguna Beach igen som jag blivit helt fast i!

Ska snart börja packa mina saker och bege sig till lägenheten. Stressigt!!!!

En till god nyhet är iallefall att på onsdags morgon innan jag drar till Karin så ska jag,Micha och Sara äta frukost på Egg&Milk vilket kmr bli mysigt så vi avslutar iallefall en dag av veckan nyktra :)




¨

Och nu kmr en musik uppdatering på vad Sverige har att erbjuda nu i musikbranschen!

Sibel har kmt upp med en ny låt lika poppig som The Fall:



och sen hälsar vi välkommen en "gamling" som har kommit tillbaka: Janet Leon
Hon var med i Play i sin tidiga tonår och uppträdde över hela USA och senare var hon
men i Made In Sweden som blev början på hennes solokarriär. Dom här låtarna är ungefär 1 år gamla men eftersom jag inte la upp dom när dom var "inne" så får ni leva med det. Men vi börjar med den låten som satte igång hennes solokarriär:





Och sen en låt som jag gillar väldigt mkt!



och en till låt som e gammal som jag har börjat lyssna på nu! Man borde spela upp den här
låten för varje kille!



Och även Erik Hassle satsar på poptrenden:


Sweden still got it!

Och ni som behöver peppas inför skolan/jobb whatever här har ni en låt som iallefall får mig peppad!



See u later!

Kommentarer
Postat av: Micha

den kostar typ 7 kr och jag rekomenderar den inte ;P

Jaah det kmr det<3 glöm inte att kolla bussen ;P den ska vara framme vid olivedalsdagtan 11.21

2010-08-17 @ 21:02:44
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0