IFK Göteborg

Match dags!!!



Ska om några minuter dra ner till bussen mot gamla Ullevi för att möta upp med Karin och Amanda och se matchen mellan Ifk Göteborg - Helsingborg.
Och jisses det här kmr bli en folkfest kan jag lova! Över 13 000 biljetter är sålda och vi ska som vanligt stå i klacken. Fint väder är det också! Det är bokat för vinst!

Och alla som känner mig vet att jag e helt fotbollsgalen haha och dt var matcherna jag saknade när jag va i London eftersom jag missade det årets matcher samt guldfinalen som dock inte slutade så bra.

Här kmr några klipp på IFK klacken där vi står.



Guldfinalen!


Klacken är oxå känd för sitt hoppande! som får husen på andra sidan ån att gunga!


Väldigt duktiga på att sjunga ut andra klackar haha


Som sagt blir jäkligt gött tryck på Ullevi!

allt för mig see u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0