I have atleast one foot in Billdal..

Hallåj allihoppa!

Sitter här nu och väntar på att plattången ska bli varm! Hann inte platta håret innan jag skulle iväg och äta med pappsen och brorsorna vid Åby Grill elr vad den heter. Blev korv med mos riktigt gott faktiskt haha! Sedan åkte vi till huset och betalade städarna som städade ur huset och sedan blev det en tur ner till båten för att kolla till den. Och sist åkte vi till pappas nya lägenhet som var riktigt fin! Havsutsikt och allt! Väldigt stor och luftig lägenhet! Detta blir bra.

Alice har idag verkligen viljat gå ut så hon har gått här och gnällt på morgonen men nu har hon lugnat sig.

Så har jag lite ärenden som måste fixa i stan så som biljettköp och posta ett CV har ju ännu inte fått ngt jobb och jag måste jobba i höst! Har inga pengar ju! Tur för mig så kmr nog det här höstterminen bli billig för mig så jag kan spara lite av studiepengarna. Sen fick jag även höra av mormor att dom behöver sälja sin tv så ska lägga ut den på blocket så får jag pengarna sen, är jättesnällt av dom verkligen!
Dock har mina gamla ridkläder ej blivit sålda än :/ typiskt!

skolan börjar på onsdag också, ska bli kul att se alla igen efter ett år men vet itne om jag e så pepp på själva skolarbetet men det är bara att ge järnet det sista året!




Dagens outfit!
Tröja - New Yorker
Jeans leggings - New Yorker
dock var dt inte samma väska som på bilden utan en väska från Marc by Marc Jacobs!


Den här!


Såå fiiin är den! Är igentligen mammas men jag har snott den haha!


Dålig bild!

Sverige har gjort det igen! RedOne har kommit med en ny hitlåt av ännu en svensk artist: Mohombi som gjorde den låten med Lazee "Do it" och vad var det jag sa!? ATT DOM KMR BLI STORA SNART! 


Den här kmr ni ju ihåg!


nä nu e plattången varm så bye bye

See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0