Gothenburg <3

Nytt inlägg igen!

Jag har lovat mig själv och Mikaela att jag ska bli bättre på att blogga dagligen! och som Micha säger att ha bloggen som en dagbok typ..faktiskt smart tänkt!

Så idag var jag, Micha och Jonathan inne på Göteborgs kulturkalas och tittade runt lite. Det var väldigt mkt folk ute men det var underbart väder så vi satte oss tillslut på Condeco på Avenyn och tog varsin Cola förutom jonathan då. Var mysigt att sitta där medans solen var på väg ner och bara prata och se alla människor gå förbi.

Igår var det även menningen att vi skulle ut och festa på trädgårn vi stod på listan vilket innebär att man har köförträde och vi skulle kommit in gratis men på bussen så glömmer en kompis sin väska med legg,pengar m.m så vi kutar till Centralen där bussen sen kmr men då är väskan borta så vi fick ringa och polisanmäla väskan och ringa och spärra bankkonto och så. Så sen när vi andra skulle gå så var det försent att komma in gratis och vi orkade inte betala 100 kr så vi drog till en pub men där var dt tydligen 25 årsgräns så vi drog till burger king och dom andra fyllekäka och sedan drog vi hem..jävligt seg kväll!

Med flytten så går det också segt! så jäkla mkt saker och vi har huset tills nästa helg och nu har dom tagit min säng och flyttat till lägenheten så mitt rum är rätt tomt men vill ändå vara kvar så länge som möjligt i huset. Så kmr la flytta in någon gång under nästa vecka.








Ett fingeravtryck som visar att vi tar avstånd från Våld!


våra fina teckningar på det perfekta rummet!




Lagade faktiskt pannkakor idag!


Hahah hittade min katt som hade lagt sig på min pappa när han sov.


Min fina kissemiss Alice <3


Alla mina kläder skeppas ut från huset.



FASHION!

Nu ska jag lägga upp lite somriga outfits!


Svarta shorts - H&M
Linne - Indiska
Väska - Louis Vuitton


Klänning - Fått av mamma!
Väska - Köpt i London


T-shirt - New Yorker
Mörka Jeans - kmr inte ihåg
Väska - Köpt i en affär på Frölunda Torg


Som kanske alla vet så älskar jag New Yorker! och kunde inte låta bli
att gå in i affären vilket resulterade till ett ännu 2 h shoppingpass!


Köpte outfiten på bilden:
Lila Linne 49:-
Mörka Jeans leggings 150:-


Min kusin tyckte att jag skulle ha mer turkost på mig då hon anser
att jag passar i det så köpte en tröja som ni ser. Men nu är bara frågan
vad ska man matcha turkost med, någon ide?


Ett annat linne där man både ser och känner sig smalare + att tyget!!!!
Helt underbart tyg!


bättre bild!


Funderar på att köpa den här! och ha som halsband! Göteborgs stadsvapen.


Det här är ett halsband med kedja också så slipper man köpa det.


Funderar också på att köpa ett nytt sånt här halsband då mitt blektes
lite i kanterna av solen när jag va i London, dom kostar ju bara 39 kr.


Har även kollat in en "tjocktröja" på H&M som är av rätt runt tyg men
endå tjock. kostar 199:- men har inte bestämt mig.


Vet heller inte vilken färg :/ Help me?







Och nu läste jag nyss på msn.se på hälsa att dom tkr Britney Spears dricker för mkt Frappuccino men vem kan klandra henne? Jag upptäckte denna dricka 2 veckor innan jag skulle hem från London och jag var fast! Julia fick släppa ut mig från Starbucks och man blir så himla lätt beroende, nä gud vad jag saknar den drickan.
Kan inte fatta att jag inte har druckit den på hela sommaren! Måste beställa en sån nästa gång jag ska fika!


Frappucino!!!!!!!!!!!!!!!! Galet go!!!


AHHHHHH BLIR GALEEEEEEN!!!!

Och som ni alla vet så har jag stenkoll på vad dom nya trenderna och sånt är pga att jag läser tidningar och på nätet och fick nu upp en artikel om hur håret ska vara stylat till höst och där står det att man ska ha ett välvårdat och glansigt hår så bye bye till stort ruffsigt hår och hello hårmasker och välvårdande balsam. Och topparna längst ner på håret ska även vara utsvägnda. Löshåret har även passerat sitt bäst före datum. Ingen speciell färg blir det i höst utan om man har blont hår lutar dt mest åt det rågblonda håret och man ska försöka hålla det till sin naturliga färg så mkt som möjligt och det gäller samma om man är brunett.  


Naturligt hår = bäst!


Ska se enkelt men även välvårdat ut.


Utsvängda toppar var det ja!


Simpelt är bäst!

Kommentarer
Postat av: Micha

Äntligen! :D

Köp den tröjan från gina i rosa och använd den klänningen du fick av din mamma någon dag! Den är ju jätte söt :)

2010-08-15 @ 22:54:10
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0