Finallly!!!!

Äntligen ensam!!!!!

Blir helt galen av att min familj ska vara överallt!
Eftersom min mamma har flyttat min säng till den nya lägenheten så har jag inte säng så har sovit i mina föräldrars dubbelsäng och så imorse fastnade jag framför MTV på tvn där dom visade Laguna Beach som var riktigt bra så kollade slut på det sommar marathon dom hade.
Så sen ösregnade det fortfarande så då tänkte jag att jag kunde se film på datan men jag som helst vill vara ensam och ta det lugnt dom dagarna jag kan vill inte sitta med resten av min kära familj så eftersom pappa hade tagit deras sovrum så gick jag till min brorsas rum eftersom han var i vardags rummet så precit när jag tagit upp min älskade dator och choklad samt te så kmr ju ungen upp och ska nu vara i sitt rum så då går jag ner i vardagsrummet där dt e tomt men då ska tydligen min pappa vara där så nu sitter jag på 3 dynor på golvet i mitt tomma rum och har kuddar som jag lutar mig mot haha! Vad gör man inte för  att få vara ensam!
Inte nog med det så i lördags när jag också skulle få vara ensam hemma så får jag ett sms av min kära mamma som skulle sovit i den nya lägenheten att hon nu skulle sova hemma!!! Så gissa om man får panik på den här familjen!!

Dt som har varit lite positivt idag är att jag och Maria har bestämt att vi ska äta på Egg&Milk när hon kmr hem den 5 september!!! Vi har inte setts på hela sommaren så dt kmr bli megakul! Längtaar!

Sen ska jag även ikväll åka till min kära Amandou och umgås lite! Ska bli kul kul!!

Blir även en hektiskt vecka! Ska på onsdag åka till Karin och sova över hos henne till på torsdag då vi ska ut och träffa lite folk på onsdags kväll och sen på torsdag åker jag hem och ska sen ut på Sticky på kvällen med Micha och Sara och sen på Fredagen ska vi till Trädgårn. Antar att jag får flytta imorgon till lägenheten för annars hinner jag inte!

DEn här veckan kmr ge smärta i min plånbok...Får man inte studiebidraget i Agusti?




See u later!


Kommentarer
Postat av: Micha

Låter som du har det bra!:D

Jag får min lön snart! Ska in och köpa skorna vilken dag som hellst nu! Tänkte fråga om du skulle med till frölunda på torsdag men du verkar ju ha fullt ;) Vi får inte studiebidraget denna månaden!

2010-08-16 @ 21:53:47
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: Micha

Va braa föresten att ni ska äta på egg&milks!:D Tänkte ju ta med dig och Sara dit men hinner ju inte innan skolan börjar! :(<3 Om ni inte kan på onsdag morgon! Messa mig!!

2010-08-16 @ 21:55:31
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0