Dude...I watch all the CSI's, Ncis, and Criminal Minds. I can make your death look like an accident.



Hemma igen!!

Blev ingen utgång ikväll då Micha inte kunde pågrund av migrän så vi beslöt oss för att va hemma o ta det lugnt och istället ladda upp inför morgondagens utgång på Trädgårn.

Igår utökades även min festvecka och nu ska jag även ut på Lördag med Karins kompisar som jag var hos igår på ett förkrök. Var väldigt kul och goa människor där.

Så jag sov ju över hos karin igår och imorse vid åtta tiden när karin  skulle till tandläkarn så sov jag så sött medans och så åt vi sen frukost. Vi tittade även på film sen en gammal going Crossroad! Gud vad kul det var att se den! Man vill verkligen göra en roadtrip och Julia har ju pratat om att vi ska göra en nästa sommar i England och kanske Skottland? Hoppas verkligen vi gör det, skulle vara superkul!
Vid fyra tiden så åkte jag hemåt och det jag tycker är lite lustigt är att jag har redan lärt mig att jag bor i Flatås och vet hur jag tar mig dit m.m. Jag är verkligen anpassningsbar sen London så det känns inte alls konstigt eller sorgligt att ha flyttat, något e fel på mig typ!

"Blås i hornet nu för den jag en gång var
och när tiden går låt minnet av mig leva kvar
här tar allting slut
En krigares farväl blås en sista gång för hålet i min själ
Jag har kämpat men hugg och slag har tvingat mig på knä
Ingenting kvar så trött lämna mig här
Eller ta mig vart ni vill
Blås i hornet nu vad bryr jag mig om det
Att varje väg har slut är ingen hemlighet
Utan ett ljus att följa känns nu natten alltför mörk
och utan hopp känns allt så meningslöst

Då hör jag en röst någonstans i fjärran och den ropar högt
Glöm ALDRIG vem du är
Minns den väg du gått då återvänder modet
glöm aldrig vem du är
Du kan kämpa än Blås till strid i hornet
Ge inte upp fören din själ är fri igen!"

En bra låt..alla har nog någongång varit i den situationen då allt känns hopplöst men det blir alltid til ldet bättre senare. Pappa fick sin lägenhet i Billdal så det känns otroligt kul och skönt att ha åtminstonde en fot kvar i Billdal! Nu börjar allt ordna upp sig och då kom jag och tänka på den låten. Så om ni är vid den punkten att allt känns meningslöst så tro mig det kmr bli bättre jag lovar! Jag har själv gått igenom det.

Så ni undrar nog vad det är hör headline jag har valt haha och den är riktad mot dom skitungar som kastade sten på 80 bussen igår natt! När jag och karin o alla skulle hem så skulle vi ta oss till mölndal men det går inga direkta bussar dit så vi får göra flera byten och då när vi hoppar av på markland så står det 1 min till 80 bussen och vi tänker "yes då hinner vi med den 751" men då kmr en 80 buss med skylten "marklandsgatan" och vi blir helt paffa men så står det en busschafför och säger till oss att dom har stoppat 80 bussarna pga att det skett stenkastning mot en buss vid Billdals kyrka!
Så jävla töntiga e skitungarna som tror sig vara så tuffa och kasta sten på en buss! Va fan vill dom ha bråk får la dom leta upp ett gäng men inte fan ska dom ge sig på bussar och låta staten dvs folket betala för det!
Så jävla arg på dom kötthuvudena! Det är säkert samma töntgäng som krossar glasen på hållplatserna!! Om jag nån gång ser dom kmr jag fan nita ungjävlarna! Såå onödigt det var säkert fler som inte kom hem igår!


                               





Ni som inte sett den måste se den! en riktigt tjejfilm!

Tänk vad media gjort med Britney Spears, så oskyldig och icke förstörd i början..


All for me

See u later

Kommentarer
Postat av: Micha

åhh vilka jävla skiiiiungar!:P hoppas polisen tog dom!



Va bra att du redan har vant dig :D hoppas du har invignings middag eller ngt? :o

2010-08-19 @ 23:12:28
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0