A while ago...

Det var ett tag sen som jag bloggade nu och ursäkten är väl att jag gör något varje dag och det är mkt pågång med flytten och allt. Min hälsa har heller inte varit på topp och stress symptomen har kommit tillbaka vilket är riktigt jobbigt och nu har även magen börjat krångla och symtomen går inte bort. Men jag tror att det är omedveten stress som kommer försvinna sen när flytten är klar och allt. Hoppas jag annars vet jag inte vad jag gör. Är ensam hemma nu och lyssnar på Braveheart soundtrack och försöker slappna av..

Annars är allt bra! Lovet är ju snart slut tyvärr men det har varit en bra sommar där man hunnit med mkt. Kmr tyvär inga bilder då jag inte orkar lägga upp några idag.

see u later

Kommentarer
Postat av: Micha

Finns här! När vi ses sen får vi prata om allt!

2010-08-03 @ 16:08:12
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0