Late bday pictures

Hallå allihopa!

Är inte död utan har bara varit utan-min-älskade-datas-internet sen jag kom hem så det är därför jag inte har uppdaterat något alls, för kan inte göra det på våran gamla data här hemma då jag inte har tillgång till bilder och det är ju inte roligt då.

Ska iallefall visa bilderna på de saker jag fick av mina underbara vänner i London och lberätta vad jag gjort under den första lovveckan här i Göteborg.


My bday!

Den här restaurangen åt jag och Maria på!

         
Det fanns en STOOOR chocolate fontain!


Så fick man ta hur mycket mat och efterrätt man ville och allt vi betalade var 1+ pund!


Fick lite hårprodukter av Maria! och ett halsband och en hårborste av Julia!


Såg på bio sen med Maria och Julia som vi mötte upp i Sheppard Bush!
Knepig men bra film, lite udda kan man säga.


Sen avslutade jag och Maria min födelsedag med att ta en gangster picture!
Farliga vi e!!!! akta er haha


Söndagen gick jag upp riktigt tidigt och lämnade huset vid sjutiden och stog och väntade på en buss som aldrig kom utan den kom en halvtimme sent! Eller så hade dom tagit bort den tidigare bussen så jag fick lite halv panik..


Totally alone...


Kom in till richmond tillslut och såg att dom hade gjort O2 affären klar
för rugbymatchen som spelades senare på dagen.


Sedan hittade jag och Julia till stallet!


en söt häst




Min söta pålle!


Pållen igen och våran "ridlärare" som var jättetrevlig och pratglad.


Julias häst!


Bild: Från Julias blogg när vi va ute o red.


Sedan på dagen så gick jag och Maria som sagt och tog en drink på puben
och såg fotboll!


Sedan gick vi till Tesco och köpte mini milk och kakor innan vi slog oss ner
i Marias säng och tittade på våra kära Disneyfilmer!

Kommentarer
Postat av: Micha

Du verkar ha haft det underbart!:D

chokladfontän och ridning är ju underbart!

Man kan köpa en chokladfontän på coolstuff.se :D

Tycker du får göra de:)

2010-04-06 @ 14:57:18
URL: http://mixxi.blogg.se/
Postat av: attackbebis

En blogg i nöjdhetenstecken: attackbebis

2010-04-06 @ 16:03:48
URL: http://attackbebis.blogg.se/
Postat av: yolii

grattis i efterskott !!x

2010-04-11 @ 02:49:59
URL: http://yolandaas.blogspot.com
Postat av: elin

låter som en riktigt bra födelsedag! :D hoppas allt är bra nu när du är tillbaka i london, och att det var det i göteborg! vi har grymt väder här! (: det här med att äta nyttigt går la sådär. nu har jag och robin bestämt tillsammans att det inte ska bli någon mer skit. så nu jäklar! det går ju om man verkligen vill, det gäller bara att vilja hela tiden! (; saknar dig! (:

2010-04-11 @ 23:12:33
URL: http://eingemarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0