Sunshine makes you Happy!

Dock har jag varit inne hela dagen och gjort läxor, jag vet det är deprimerande när solen skiner på utsidan och det är 19 grader varmt ute men vad ska man göra?
Har bara pluggat o sen tittat på en film King Arthur.
Har varit sol här ända sen jag kom, asgött!

Blev iallefall en kvällspromenad med Maria fast då var ju solen redan nere haha.
Tänkte berätta hur första veckan varit och det har varit superhärligt, är glad att bara tillbaka i kära London!

Bilder från igår när jag och Julia åt frukost på Starbucks och sen var ute i solskenet:









Maskrosor!


Riktigt bra film faktiskt och musiken är åter igen magnifik och gjord av Hans Zimmer!
Stellan Skarsgård är med i filmen och jag visste faktiskt inte att han var från Göteborg! Big Surprise!

Magisk och fin musik!

See u later! heading to my bed

Kommentarer
Postat av: ellen

hihihi det är sol i sverige med nu.

2010-04-19 @ 16:57:28
URL: http://elleniana.blogg.se/
Postat av: Micha

låter som du har haft det braa Malle! :)

Vi får pratas vid någon dag på msn!

2010-04-26 @ 18:38:48
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0