Monday!

Har precis kommit hem från skolan och ska nu sätta igång med läxorna, filmreviewn om Dorian Gray och plugga till naturkunskaps provet som är på Onsdag. Skolan kändes väldigt seg idag och jag slutade vid 3, då jag stack till Richmond med Julia och vi fyllde på pengar på våra kontantkort till mobilen och sen fortsatte jag mot Richmond Station där jag fyllde på med mer pengar på mitt busskort (mitt skolbusskort kmr inom ngr dagar!) och sen bar det av till Tesco för att köpa Shampo och Balsam, ja vet jag är stammis där!

Vakterna och kassörskan känner igen mig nu haha. Men har kommit på en plan att jag ska gå dit med 2 dagars mellanrum, det blir väl bra så hinner dom kanske glömma mig?

                                  Vädret var härligt idag, varken för varmt eller för kallt.

                                                      Dorian gray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0