looong day...

Okej idag har det varit en lång dag. Som ni kanske har läst tidigare så kom jag till skolan klockan åtta fast jag egentligen skulle börja tjugo över tolv. Gick sen till klockan fem!! Man tror att man håller på att dö sista lektion som är på 1 ½ timma på en Onsdag, man bara hallå?

Efter skolan så gick jag och Maria till donken och åt (har bara ätit där en enda gång sen jag kom hit). Det var så otroligt gott och längesen jag åt det + att det är billigare här än hemma, en chicken mcnuggets som hemma kostar typ 60-65 kr kostar här 40 kr. Skitgött! Sen kom isabelle och vi stannade på donken en stund innan vi tog bussen hem så nu är jag nyduschad och klar.

Har inga läxor till imon men ska plugga på samhällskunskaps provet som är på måndag, kan ni tänka er ett prov på en MÅNDAG!!
                     

                                                       Ha det gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0