Home!

Nu är jag hemma!

Dagen började med att jag gick i skolan (såklart) och denna dag var ovanligt seg. Slutade tio i fyra och då efter skolan så gymmade jag och sandra i en timma på skolans gym, härligt var det!
Sen blev det en runda till Tesco för att fylla på mitt yoghurt lager (lunchmat).

Nu har jag ätit och ska plugga inför Naturkunskapsprovet imon och fick idag även reda på att filmreviewn var tills på fredag men nu har jag redan skickat in den färdig och klar vilket känns skönt.

Måste även bara kommentera hur otroligt fint väder det är här i London hela tiden, och att jag är så otroligt glad över att jag slipper den regniga o kalla göteborgshösten/vintern. 


Tescos bästa yoghurt! 

 

Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0