Time for update

It is time to update what happening here!

Lördag:

Jag och Sandra åkte in till London och tro det eller ej, åkte London eye! Det är ju bara ett måste om man är i London även om det är dyrt men jag kan ju inte komma hem och inte ha åkt London eye. Tog ungefär en halv timme och då var klockan omkring halv tre så då köpte jag och Sandra varsin go våffla. Underbar!
Vi gick även till Buckingham Palace för sandra hade inte varit där., vi skulle ha gått i Hyde park men tiden rann iväg men vi har ju lång tid på oss.


Sen åkte vi till hammersmith för sandra letade efter en kappa som inte fanns på River island i London men då fanns den inte i Hammersmith heller så vi åkte vidare till Westfield (shoppingcentret som vi var i igår) och jag var rejält peppad på det eftersom jag hade spanat in ett par stövlar där ju. Sandra köpte sin kappa och jag köpte mina stövlar och det blev ....Bruna stövlar i år! Dom är så himla sköna att gå och det ska tydligen vara äkta läder.

På kvällen sen blev det utgång med tjejerna, trevlig kväll var det!

Söndag:
Har bara varit hemma och det har varit otroligt skönt, hade ju en rättså fullbokad helg så idag har varit enda dagen jag har varit hemma hela dagen. Har pluggat på samhällsprovet som jag ska ha imon och har även läst engelska boken som vi har i Engelskan, duktigt.

Mina sköna stövlar  En t-shirt jag köpte i Fredags  Från London Eye  Big Ben  Våffla =)
London eye


Kommentarer
Postat av: Amanda

oh köpte du de bruna stövlarna! vad roiligt :)

2009-10-08 @ 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0