Time for bed...

Kom nyss hem efter att ha varit i Richmond med Sandra, vi tog först en promenad runt Richmond och satte oss sen på cafe Costa där vi köpte varsin chokladmuffins och varm choklad samt en chokladtårtbit som vi delade på. (Känner mig inte lite tjock.) Efter det så bestämde vi oss för att gå från Richmond till twickenham och det tog ungefär hmm högst en halvtimma iallefall och sen tog vi bussen hem till Sandra och tittade på en film som var typ komedi/skräck den var som sagt annorlunda kan man säga haha.
Har även fått mitt Oystercard nu!!! JIPPI :D Så nu slipper jag betala bussresorna men det var ju typiskt att jag innan jag åkte från skolan fyllde på mitt Oyster card med 10 pund men aja det går till tunnelbana.
Åkte hem vid tio tiden oc har nu ätit men ska gå och tvätta bort mitt smink och borsta tänderna och sen blir det sängen för min del. Använde även mina stövlar som jag köpte, och dom är så sjuukt sköööna!! Dom kommer nog bli mina vardagsskor.
Hoppas det blir lika fint väder imon när jag och Sandra ska in till Hyde park som det har varit idag.

 Håll tummarna för det!



 
Översvämnins efter regnet igår.



Fika på Costa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0