Scool,homework and football

Sitter här nu och tittar på matchen mellan Sverige - Albanien och hoppas att Malta kan vinna mot Portugal så Sverige kan få komma med i VM. Tittar helt gratis på matchen på en kanal som jag hittade via google, more wonderful!

Dagen har bestått av skola och läxor, hade religionkunskapsprovet idag och det gick bra tror jag förutom Judendomens historia med alla dessa namn som jag nog har lyckats blanda ihop men annars gick det bra.
Slutade fem och har sen dess bara varit hemma och gjort läxor.

Igår så var det skola som vanligt och efter skolan så gymmade jag,Sandra och Carro i en timma innan vi åkte hem och när jag åkte hem så såg jag att dom höll på att spela in en scen till en film i Twickenham!! Det var fullt med kameror och starka lampor samt skydd mot en pub och imorse höll dom också på att filma, lite kul är det allt. 

Imon slutar jag halv elva men jag ska gymma efter skolan och sen vara kvar till klockan två då Jag och Julia ska till Mattehjälp som dom har på Torsdagar för nehöver verkligen plugga inför provet som är på Torsdag nästa vecka. Så det blir väl läxor och plugg efter gymmet..

The weather is getting better by the way, it has been lovely weather here with sun but not so warm..maybe 10-12 degress and its freezing but they have turned on the heat so it is not so cold when u wake up, thats good!

Nu ska jag kolla klart på matchen and then fall asleep.

Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0