Rainy day

Dagen började med att jag försov mig! Vaknade klockan sju och min buss går tjugo över sju och den hann jag inte med så jag tog en tjugo i åtta och jag tänkte att det här hinner jag aldrig speciellt inte med London trafiken som börjar vid halv åtta men på något konstigt sätt så var det nästan ingen trafik och jag kom till Cresswell Road då klockan var fem i åtta (börjar kvart över) så man kan säga att tog en powerwalk upp till skolan och på något underligt sätt hann jag dit förre läraren.

Första lektionen var idrott och idag har det varit skumt väder, duggregnat ungefär hela dagen men nu är det uppehåll och det var inte det roligaste att ha innebandy i duggregn utomhus. Sen så var Starbucks fortfarande stängt pga ngt dataproblem så hör blev det ingen varm choklad som man hade längtat till efter att ha varit ute i regnet.

Hade matte och sen samhällskunskaps prov, får se hur det går på det provet och tack vare att vi hade prov så slutade jag ett istället för tre och då gick jag ner till Tesco (som jag gör varje måndag) och köpte youghurt till skolveckan som kommer. Dom har sänkt priserna på en annan yoghurt så nu får man 8 st för 2 pund men jag köpte mina gamla vanliga.. fast det är nog värt det att köpa 8 st för 2 pund det räcker ju i två veckor.

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0