My busy life in London

Nu är jag hemma!
Igår var en bra dag, vaknade upp och gick till skolan (sovit ungefär 3 timmar) slutade tio i två då jag och Sandra åkte till ett jättestort shoppingcenter Westfield. Det var så många affärer så vi visste inte vart vi skulle börja men fick iallefall köpt en t-shirt och har tittat på ett park "stövlar" som är hur sköna som helst och kostar 40 pund men kan inte bestämma mig vilken färg?! Help me!

På kvällen åkte iallefall jag,Sandra,Caroline och Terese till Malin och Rebecca som bor i Kingston för att ha filmkväll, jättemysigt var det!

Sov sen över där och vid halv åtta tiden åkte jag och sandra hem för nu ska vi in till London och åka London Eye!!

Chokladmuffin och världens goaste choklad!                    Bruna? gråa
                                                                                                     Bruna eller gråa? vad tkr ni?

Kommentarer
Postat av: mamma

Gråa stövlar har du haft och dom älskade du så att dom blev helt utslitna. Passar bra till din garderob, ,men kanske kul att ha en annan färg i år???

2009-10-03 @ 11:59:44
Postat av: amanda

jag tycker de bruna var väldigt fina :)

2009-10-04 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0