Lovely autumn day!

Det verkar som att min önskan har slagit in om att det ska sluta regna för nu är det jättefint väder igen, himlen helt klarblå utan ett moln i sikte och solen skiner och 15 grader i luften. Idag är det en perfekt höstdag då det är lite kyligt i luften men ändå sol. Real autumn day!

Har inte hänt så mkt idag annars slutade halv elva, åkte hem och har tittat på film men ska nu göra läxor och sen vid sjutiden ska jag in till Richmond och möta upp med Sandra så ska vi ta en fika någonstans kanske på Costa.
I helgen är det full fart som gäller och den är helgen kommer bli en riktig Sverigehelg:

Fredag: Jag och Sandra ska åka in till London för att besöka Hyde Park samt titta på biljetter till musikalen Thriller och  även göra ett besök i den stora affären Totally Swedish och handla massor av marabou,plopp o jag vill köpa en sverige flagga till matchen på lördag. Sen på kvällen så ska vi ut med tjejerna och äta middag någonstans, ha en tjejkväll helt enkelt!

Lördag: Tagga!!! Jag och sandra ska åka till Kingston på dagen för shopping och sen på eftermiddagen åker vi och ngr till in till London för att se på Sverige - Danmark på den svenska puben The harcourt arms får se om vi får plats vi ska åka in tidigt och äta innan matchen så har man säkrat sin plats på puben.

Söndag: inget planerat än antagligen plugg..Men kommer nog vara väldigt trött efter helgen.

                                 

Kommentarer
Postat av: amanda

ohh den bilden på oss :D älskar den! saknar dig gumman <3

2009-10-09 @ 12:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0