Lazy weekend!!

Okej nu har jag varit dålig på att uppdatera min blogg men här kommer istället en helg uppdatering:

Fredag:
Skola som vanligt och efter skolan så var Sandra och jag så duktiga att vi tränade på gymmet i en timma (wohoo tränat 3 dagar denna veckan). Sen blev det en promenix till Twickenham och ett besök i Coffe republic där vi köpte varsin Milkshake som var riktigt god!
På kvällen sen så mötte jag upp med Julia,Gustav och Jonna så var vi riktigt brittiska och spenaderade kvällen på puben The Old ship, Tack för en trevlig och mkt rolig kväll.

Lördag:
Skulle in till Westfield med Julia och Jonna men det var massa krångel med bussarna så jag stannade hemma istället och pluggade lite (duktigt). Sen på kvällen så hade jag och Sandra en tjockiskväll med film,coca cola och massa godis. Vi såg på den omtalade filmen Green Street Hooligans som var riktigt bra måste jag säga! Tror till och med att jag har den hemma kanske?! Var iallefall en jättemysig kväll förutom när jag skulle ta bussen hem så hade sista bussen från Teddington gått tio över tolv och klockan var halv ett, lite väl tidigt för sista bussen tkr jag men jag gick iallefall till Twickenham och hann med sista bussen hem vilket var tur dt.

Söndag:
Idag är ju den så kallade "pluggdagen" så jag mötte upp med Sandra i Richmond och vi gick till Starbucks och köpte varsin varm choklad o en brownie innan vi satte igång med pluggandet. Var riktigt härligt att inte sitta hemma och plugga och nu vet man vad alla britter gör på sina söndagar, dom sitter ute och fikar!
Det var fullt med folk ute på uteserveringarna och cafeèrna. Sitter nu här och ska fortsätta att plugga inför spanska provet och framför allt matteprovet, som jag och Julia ska få hjälp med imon också en timma efter skolan. Känns skönt!

Nu är det inte långt kvar tills Sverige!! Mindre än en vecka kvar och imon ska jag skriva ut mitt boarding pass och travel document och nu har jag läst varenda rad på Ryanairs hemsida så et kommer gå bra.

Och det är något med mig och hundar här....Först den gamla Golden retrevien vid richmond Hill som så fort han såg mig satte sig upp och började vifta med svansen sen när jag kom ännu närmare så ställde den sig upp och viftade helt galet med svansen och när jag var precis vid den så kom den fram till mig hur glad som helst och ägaren blev jätteförvånad och sa att han aldrig brukade gå fram så till okända folk och hälsa så...
Och igår då jag och sandra gick till Tesco så var det en liten hund tror det var en sån jack russel som en dam var ute och gick med och när vi började komma närmare så viftar hunden jättemkt på svansen och drar i kopplet och när vi går förbi så hoppar den upp mot min hand och slickar den haha, så söt!
Och nu idag när jag gick på bussen hem så var det världens sötaste valp som blev helt tokig när den såg mig för först låg den helt lugn i sin husses knä och sen när jag går förbi så börjar den hoppa och viftar mkt med sin svans haha..

its something with me and dogs, am I a dog magnet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0