Autumn

Några dagar sen jag skrev nu...Har inte hänt så mkt utan plugg o gym har det varit denna veckan.

Nu förbereder jag mig för Sverige/Göteborg och har skrivit ut mitt passboard men vet inte om jag ska ha med mig datan för han får bara ha med sig ett handbagage och jag vet inte om datorn räcknas in som handbagage eller ej??

Aja idag ska jag iallefall till IKEA med Sandra och äta swedish meatballs, kmr bli så jäkla gött :D
Sen på kvällen ska vi nog ut med tjejerna och imon kväll blir det SPA kväll, kmr bli kul!

JAG ÄLSKA VERKLIGEN HÖSTEN HÄR!!
Så himla härligt höstväder London har, varken för varmt eller för kallt och nu har löven börjat falla men det känns som att det ska bli sommar på något konstigt sätt?!
Och det regnar verkligen inte hela tiden i London, det har sammanlagt regnat 4 dagar på 2 månader, det är helt sjukt så nu har man blivit bortskämd med vädret här :)

   

Kommentarer
Postat av: M

Vilka fina bilder!Kameran verkar att fungera bra eller är det mobilfoto? Skall du ha med dig datorn hem måste du packa ner den i handbagaget!!Du får endast ha ett bagage.Vi har dator hemma annars.....

2009-10-22 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0