Another rainy day...

Idag har det regnat och regnat och regnat...Har iallefall fått använda pappas hopfällbara paraply om man ska se något positivt på att det regnar. Har regnat tre dagar i sträck nu but maybe I should get used to the rain because this is actually England.

Tog skolfoto idag och det var bara på klassen så får väl se hur det blev sen men slutade iallefall fem och då gick jag och Maria ner till Tesco för att maria skulle köpa mat och jag leta efter topps som nu har tagit slut men Tesco hade inga så vi gick vidare till Superdrugs där jag köpte topps och pads.

Igår gymmade jag och Sandra som vanligt efter skolan och jag förbrände bort hela 350 kalorier, det är bra! Funderar på att gå och gymma imon med dock blir det själv för det är bara jag som slutar halv elva.

Nä nu ska jag sätta igång o plugga på religionkunskapsprovet och göra lite annan läxa.

Ja just det ni som har kommenterat (blir jätteglad om ni kommenterar så fortsätt så) jag vet inte riktigt hur man svarar på kommentarerna så därför har ni inte fått ngt svar men om någon vet hur man gör så säg till, känner mig väldigt oteknisk här! haha.

Rain rain go away
Come again another day
All the worlds is waiting for the sun

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0