Really brittish!

Good day my readers

Idag har jag varit riktigt brittisk för till lunch så fick vi den typiska english breakfast med nån slags bacon, ägg, bönor, toast, paprika + tomat (vet inte om det är så brittiskt men) och som dricka te. Är kyligt idag så nu sitter jag här nerbäddad med en kopp te i handen och läxboken i andra men ska ta en paus nu i pluggandet och titta på The Holiday för att få lite mer brittisk och lite mer jul känsla, haha.

Var ju lite social igår och satt nere i the living room with my hostmum and Marielle och först tittade vi på X- Factor och jag frågade vad det var och det är som svenska idol (that was wierd because i thought that england had the same name as the swedish one like Brittish idol but no, wrong!) Efter det så tittade vi på Jumper och sen blev det någon gammal kärleksfilm med Demi Moore i huvudrollen som hette Indecent Proposal, filmen var helt ok och även han som är med i Mannen som kunde prata med hästar var med i filmen och hehe mamma du vet hur jag är när jag känner igen en person men inte kommer ihåg vad han har varit med tidigare eller vad han heter så där satt jag och försökte komma på vart jag sett han men till slut kom jag på det.

Idag har bara varit en typical pluggdag och såhär ser mitt prov/läx schema ut denna veckan:

Måndag: plugga...
Tisdag: Naturkunskap, spanska o Engelska
Onsdag: Samhällsprov (ekonomi)
Torsdag: Religionsprov o Organisation & Ledarskap
Fredag: Freeee

Har kommit på att jag har ju inte varit runt här i Whitton och tittat vad som finns här, befinner mig mest i Richmond o Twicks så nästa helg (om det är fint väder) ska jag nog gå på upptäckningsfärd häromkring.

Pictures from the bowling and just because I take so beautiful pictures there is one from Richmond Hill 2:

      

Och Grattis Pappa på Fars dag, hoppas du har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0