Friday!!!

NU ÄNTLIGEN ÄR DET FREDAG!!

Denna veckan har varit kaos!
Med massa läxor och prov och låånga pluggkvällar och det blir inte bättre nästa vecka utan jag får vänta en vecka till men sen ser det ut att lugna ner sig för ett par dagar. Denna helgen kommer att bli en plugghelg vilket inte är så roligt men ikväll ska jag iallefall på bowling med tjejerna och imon o på söndag får det bli plugg.
Jaha vad har hänt den här veckan? Inte mycket förutom skolan då men idag gymmade jag iallefall med Sandra och sen tänkte vi gå till Twicks men då började det helt plötsligt regna?! Unbelievable...

Igår så blev det fika och plugg på Costa efter skolan med Sandra och dom har redan börjat julpynta och på radion tjötar dom om Xmas men det är bara härligt! Tänk Jul i London, mysigt.

Nä nu måste jag gå hade tänkt lägga upp lite bilder men dom kmr sen efter bowlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0