So cold!!!!

Brrrr herregud vad kallt det är just nu, bara 6 grader!!!

Just nu är täcket o tekokaren mina bästa vänner och elementen har inte gått på än (!) Jag och Marielle försöker få igång dom men vet inte hur man gör fast dom ska tydligen gå igång på natten men det är ju nu det är svinkallt, ska vara kallt imorgon också.

Just det nu ska ni få se mitt veckoschema, riktigt tung vecka som kommer nu:

Måndag: Plugga
Tisdag: English homework and Spanish
Onsdag: Naturkunskaps prov
Torsdag: Religionsprov & Julshoppa med Sandra efter skolan
Fredag: IPA prov & åka in till Hyde park,Winter Wonderland med Julia o Sandra
Lördag: Vara med Julia?
Söndag: Plugga

Nu när jag har varit i Paris så är mitt nästa mål:

SCOTLAND!!!!


Jag vill så gärna till Skottland! Verkar så himla vackert där med naturen och så lugn o stillsamt + billigt. Jag och Julia har funderat på att åka till Skottland på vårterminen o åka skidor samt rida i naturen. Det är något jag verkligen vill göra: Rida på fälten i Skottland och bara känna sig helt lugn o inte stressa o bara njuta av den vackra naturen som man ser. Skulle man allt behöva efter den här stressiga terminen. Plus att det kostar bara 10 pund till Skottland och Julias syster bor där så då får vi gratis boende.

Verkar så himla härligt!:
http://www.youtube.com/watch?v=CGw1cpHn6is 

Sen funderar jag på att åka till GLASGOW eftersom Andreas ska dit på vårterminen men då har vi problemet med pengar så jag får börja spara nu men det är ju inte det lättaste, att spara när man är i London = Omöjligt!





Well this is me right now, u can se that I am frezzing!!!


Shopping påsar från Paris <3 Älska affärerna: Jennyfer o Totally Sexy!

See u Later

Kommentarer
Postat av: M

Härlig film från Skottland, men kan man verkligen gå efter att ha ridit så långt i 2 dagar??

2009-12-02 @ 17:15:56
Postat av: Micha

fin :D

2009-12-20 @ 17:49:20
URL: http://mixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0