From London to Paris

okej, mitt internet har en bad day o hastigheten är på lägsta nivå så jag kunde inte ladda upp bilderna i förra inlägget men här kmr dom:

                             

Shopping centret!


En del militärer gick runt i shopping centret med rejäla gevär, dom skulle
man inte bråka med direkt!


Eiffeltornet


Paris hjulet!


Utsikt över Paris från Eiffeltornet


Trappor, trappor o trappor i Eiffeltornet - tar aldrig slut!


Lite av bilderna från Paris nu fick ni iallefall se en sammanfattning om vad jag gjorde där.

See u later

Kommentarer
Postat av: amanda

guud vad mysigt! ser ut att ha haft det jätte bra där gumman. Jag har oxå varit i Paris uppe i Eiffeltornet fast de var dock när jag var 8 år :) <3

2009-11-30 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0