Swedish Xmas market

Sådär ja, fick inte se hela Gladiator pga något fel med hemsidan men det är väl lika bra det ska snart gå och lägga mig.

Såhär ser min kommande vecka ut:

Måndag: Plugg och Gladiator
Tisdag: Föreläsning kl 14.00, Spanska läxa o sen gymma med Sandra efter skolan
Onsdag: Bio (New Moon) med Maria efter skolan
Torsdag: Samhällsprov o Organisation & Ledarskap (redovisa information)
Fredag: IPA Essay om Hinduism
Lördag: ÅKER TILL PARIS MED SANDRA!!
Söndag: Plugga...

I Lördags så vaknade jag vid tio (!) och så väntade jag på att Julia skulle sms eftersom jag inte hade några pengar på mobilen så en stund senare så satt jag fast i trafiken pga att det var en rugby match i Twicks så det tog ungefär 1 timma att komma till Julia men när jag äntligen var där så stack vi till Svenska Kyrkan för det var en julmarknad där, Så himla mysigt och man kände en riktig julkänsla. Köpte med mig polkagrisar, marsipan och djungelvrål. Dom har ju inte lakris här i England så. Iallefall vi stannade där ett tag och pratade med Amanda, en tjej från skolan och senare så åkte jag och Julia hem till henne och bussen var knökfull så kommer det två män i 30 årsåldern och ställer sig bredvid oss med sin Mcdonalds mat och så är vi instängda i ett hörn på bussen och allt vi känner är mcdonalds lukt och svett + att det ösregnade ute, fy!
Så står vi där och klagar på Mcdonalds maten så börjar helt plötsligt en av killarna att snacka om svenskar (på engelska då med brittisk accent) och vi blev helt chockade för när dom gick på så pratade dom engelska iallelfall så dom började snacka om hur svenskar är och han sa på svenska: "jag kan prata lite svenska" så han var nog norsk elr dansk. Hahah det var lite komiskt och jag och julia kunde inte sluta skratta.

Sov iallefall över hos Julia och sen på söndagen så slappade vi bara och det var en riktigt lovely day.

Nepp nu har klockan blivit för mycket så får säga godnatt.




Svenska Kyrkan


Richmond Hill Monday 23th of November


Richmond Hill Moday 23th of November


See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0