Mariah Carey

Hello!

Ja det hände lite saker igår kan man säga, en riktigt lovely dag dock! (är det någon mer än jag själv som har märkt att jag använder ordet Lovely för ofta? brittisk skada haha)

Ja dagen började med att jag kom försent, not good! pga trafiken så smet in 10 min försenad till Organisation o ledarskaps lektionen och sen bar det av till spanska lektionen och det hände inte så mycket under dom här lektionerna.
Vid halv elva så slutade jag men väntade i en kvart på Julia som gjorde ett prov och sen när hon var klar gick vi till Starbucks(inte starbucks på skolan) och tog en fika, choklad muffins o varm choklad med extra mkt grädde.

Och så satt vi där ett tag och fikade o snackade innan vi drog oss hemåt och när jag kom hem och slog på datan så såg jag att Mariah Carey skulle vara på Westfield (jättestort shoppingcenter) och tända julbelysningen så jag skickade genast sms till Julia och frågade om hon ville hänga på dit.

Såklart hon ville det! Så jag åkte till Julia och sen drog vi tillsammans till Westfield, var där halv fem och hon skulle komma dit sex. Vi hittade ett par OK platser vid en rulltrappa och så var det bara att vänta, tiden gick och när klockan var sju så hade hon inte kommit än och det hade kommit en mamma med sina två barn som var rullstolsbundna och ställt sig framför oss, det var helt okej för oss men det var jag och Julia som fick hålla emot alla personer som stod bakom oss och bara tryckte mot oss (ca 80 personer). 80 personer mot 2 personer och Security gjorde ingenting utan dom bara ryckte på axlarna och sa att dom inte kan göra någonting så om inte jag och Julia hade varit där så hade dom barnen liggat risigt till kan man säga.
Iallefall tillslut så kom Mariah Carey och tände julbelysningen och allt detta gick på typ 30 sekunder och sen gick hon igen, snacka om Diva!

Jag och Julia gick när hon gick och vi var så trötta i kroppen, benen o armarna så vi hade ingen energi kvar men vi åkte till hammersmith och käkade på Subway där, så himla gott var det!



Mariah Carey in Westfield!


Mariah Carey again


Waiting for Mariah 2 switch on the Xmas lights...


The Xmas lights is on, Thanx Mariah!


It was really crowded, They had expect that over 2500 people should come!


Nästa inlägg ska jag skriva om vilka kändisar som jag har stött på och framförallt vilka kändisar som bor i Richmond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0